dijous, 8 de febrer del 2007

Una ullada al món

La idea de crear i mantenir (cosa més complicada) un blog fa temps que em destorba els meus pacífics i passius pensaments. I ha hagut de ser una visita al blog del mestre internacional d'escacs Michael Rahal el que m'ha proporcionat l'empenta necessària per començar-hi. M'ha fet gràcia veure els seus pensaments escaquístics posats a l'abast de tothom a través d'aquest mitjà i m'hi he llençat jo també. Però no us penseu que això anirà únicament i exclusiva d'escacs, la meva intenció està ben llunyana d'aquesta idea. Intentaré fer del blog un espai d'opinió, de política, literatura, música o qualsevol cosa que em cridi l'atenció; així que compartiré amb els improbables lectors la filosofia de Terenci, que jo sempre m'he aplicat en la vida: res d'allò que és humà m'és aliè.
Per ara, no us contaré res més. Sóc una persona d'esforços mesurats i, per a mi, donar aquest pas ha requerit una inversió energètica considerable, així que em prendré un merescut descans fins que una idea m'hi commogui i hagi de contar-vos-la.
Salut i elo!!

8 comentaris:

Carles ha dit...

Hola Rafel,

M'alegra la teva visita, i que t'hagi agradat el meu bloc. Tant de bo t'animis amb el teu, perquè crec que tens moltes coses interessants per dir.

Benvingut a la blogosfera!

jordi ha dit...

Trobo genial la teva iniciativa. Et llegiré i espero tenir temps per fer alguna aportació. Gràcies i ànims !!

Rafel Marco i Molina ha dit...

Gràcies a tots dos per estrenar el bloc amb els vostres ànims. Us ho agraeixo de debò.

Anònim ha dit...

Rafel on son els exercicis que ens vas recomanar el divendres?

Borja

Rafel Marco i Molina ha dit...

Ja estan publicats els dos primers diagrames d'entrenament, Borja. Ànim i gràcies per visitar el bloc. I enhorabona campió. ;)

Alejandro Darias Mateos ha dit...

Bueno, te dejo aquí donde corresponde mi enhorabuena porque contigo somos uno más los que dedicamos tiempo a esto de los blogs ajedrecísticos.

Por cierto, he de decirte que tengo un gafe con la Apertura de un compañero tuyo de club, ya sabrás quién es...¡me ha ganado dos veces en torneos activos con blancas!

Un saludo.

Alejandro Darias Mateos ha dit...

La Apertura Larsen, quería decir.

Disculpa el tragón de palabras.

Saludos.

Rafel Marco i Molina ha dit...

hola alex,
tot un honor que visites aquesta pàgina i que hi col·labores. T'he de donar l'enhorabona per la teva pàgina, pel temps que li dediques i per la música...
I en quant al "larsenero", millor que no diguem el nom de l'usuari: és secret d'estat, però estic amb tu. Jo el pateixo sovint també i és difícil d'empassar ;)
Fins aviat, Àlex.